Již dlouho využívám službu Vodafone SMS e-mail. Jsem s ní spokojený. Asi dva týdny zpátky služba přestala fungovat.


Zkoušel jsem poslat mail přímo na mobil. A ono nic. Zkoumal jsem nastavení přeposílání v Gmailu. Všechno v pořádku. Díval jsem se do internetové samoobsluhy. Všechno správně nastaveno. Je divné, že služba nefunguje, když jsem s nastavením nic nedělal.

Na stránkách Vodafonu jsem se dočetl, že je možné poslat z mobilu e-mail. Řekl jsem si, že to zkusím, těch pár korun co to stojí, mě snad nezruinuje. E-mail z mobilu došel v pořádku. Zkusil jsem napsat odpověď zpátky a ono nic. Snad kvůli tomu neskončím v Bohnicích.

Kvůli zkouškám jsem ten problém neměl čas ani sílu řešit problém s operátorem. Včera jsem tam zavolal a dobře se pobavil. Byl jsem příjemně překvapen, že i u předplacené karty není problém se spojit s operátorem. V menu je přímo položka: "Chcete raději mluvit s operátorem stiskněte nulu."

Po chvíli čekání jsem popsal operátorce svůj problém a dostal jsem opravdu nečekanou odpověď.

Operátorka: "Službu máte aktivní už od roku 2004, všechno je v pořádku nastaveno. K žádným změnám nedošlo. Zkuste vypnout a zapnout telefon, mělo by to pomoci. Kvůli běžícím aplikacím může být zahlcená paměť."

Řekl jsem jí, že jsem mobil měsíc nevypnul a pak jsem se neudržel a řekl jsem: To je jako v IT Crowd: Hello IT, zkusili jste to vypnout a zapnout?

Dlužno podotknout, že operátorka měla pravdu. Restart telefonu pomohl a služba funguje tak jak má.