Již dlouho využívám službu Vodafone SMS e-mail. Jsem s ní spokojený. Asi dva týdny zpátky služba přestala fungovat.
Zkoušel jsem poslat mail přímo na mobil. A ono nic. Zkoumal jsem nastavení přeposílání v Gmailu. Všechno v pořádku. Díval jsem se do internetové samoobsluhy. Všechno správně nastaveno. Je divné, že služba nefunguje, když jsem s nastavením nic nedělal.
Na stránkách Vodafonu jsem se dočetl, že je možné poslat z mobilu e-mail. Řekl jsem si, že to zkusím, těch pár korun co to stojí, mě snad nezruinuje. E-mail z mobilu došel v pořádku. Zkusil jsem napsat odpověď zpátky a ono nic. Snad kvůli tomu neskončím v Bohnicích.
Kvůli zkouškám jsem ten problém neměl čas ani sílu řešit problém s operátorem. Včera jsem tam zavolal a dobře se pobavil. Byl jsem příjemně překvapen, že i u předplacené karty není problém se spojit s operátorem. V menu je přímo položka: "Chcete raději mluvit s operátorem stiskněte nulu."
Po chvíli čekání jsem popsal operátorce svůj problém a dostal jsem opravdu nečekanou odpověď.
Operátorka: "Službu máte aktivní už od roku 2004, všechno je v pořádku nastaveno. K žádným změnám nedošlo. Zkuste vypnout a zapnout telefon, mělo by to pomoci. Kvůli běžícím aplikacím může být zahlcená paměť."
Řekl jsem jí, že jsem mobil měsíc nevypnul a pak jsem se neudržel a řekl jsem: To je jako v IT Crowd: Hello IT, zkusili jste to vypnout a zapnout?
Dlužno podotknout, že operátorka měla pravdu. Restart telefonu pomohl a služba funguje tak jak má.
Komentáře
Jojo, pracovníci helpdesku vědí svoje.
Momentálně u nás letí toto: http://dilbert.com/strips/comic/1999-08-04/
Měl jsem podobný problém. Z ničeho nic mi přestaly fungovat datové přenosy - připojil jsem se jen do vnitřní sítě, ale nemohl jsem do internetu. Měl jsem za to, že za to může změna tarifu, tak jsem to neřešil. Pak mě napadlo telefon zkusit restartovat, páč měl uptime kolem 2 měsíců. No a po restartu začalo připojení k internetu najednou fungovat :-)
Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.