Vím že se elektronika dělá tak aby moc nevydržela. O tom svědčí už ten název spotřební elektronika. Moje poslední zkušenost s reklamací rychlovarné konvice mě ovšem vyrazila dech. 


Na začátku ledna jsem koupil na faru rychlovarnou konvici. Když byla nová, tak už šlo těžko zapínací tlačítko. Ale konvice fungovala. Na začátku června přestala fungovat úplně (zjistil jsem že když se drcne do kabelu tak začne pracovat).

Vzal jsem milou konvici a šel ji reklamovat. Přišel jsem do obchodu že chci reklamovat konvici. Prodavač si ji vzal, na chvíli odběhl a řekl: "Tu samou už nemáme, buď si vyberete jinou nebo vám vrátím tři stovky".

Vím že konvice je spotřební zboží. Zarazil mě přístup, že kdybych donesl funkční konvici tak to nikoho nezajímá. Prodavač sám říkal, že nikdo neřeší, co té nefunkční konvici je (tzn. že s tím počítají že ta konev toho moc nevydrží). Z obchodu jsem nakonec odešel s dražší konvicí, s kterou měl prodavač dobré zkušenosti (prý se moc nekazí). Bylo mi z toho smutno, ale vím, že s tím asi nic neudělám...